Heroty - Kurumsal İnsan Kaynakları
Heroty: Kurumların İnsan Kaynakları işlemlerini kolaylaştırarak, zaman kazanmalarını sağlayan bütünleşik bir İnsan Kaynakları Yönetim platformudur.
Kullanımı kolay sistemimiz, tüm çalışan verilerinizi güvenli bir yerde toplarken, çalışanlarınızın hastalık izni bildirmesini, tatil talep etmesini, kişisel bilgileri güncellemesini, belgeleri görüntülemesini ve çok daha fazlasını yapmasını sağlar.
Ayrıca, Heroty'nin esnek izin ayarları sayesinde, ekip bilgilerinizin kimler tarafından erişilebileceğini seçebilirsiniz, bu da hassas verilerin güvenliğini sağlamak için oldukça kolay hale gelir.
Bu nedenle, işleri basit tutmak için sizin ve karar vericileriniz için bu kullanışlı kılavuzu bir araya getirdik.
Zaman kazandıran yazılıma geçmenin avantajlarını keşfetmeniz ve sistemin size uygun olup olmadığını belirlemenizde size her türlü desteği sağlamayı amaçlıyoruz.
Temel İK
- Çalışan Kayıtları
- Organizasyon Şeması
- Holding Yapısı
- Belgeler
- İş Akışları & Onaylar
- Self Servis (Çalışan & Yönetici)
- Görev Yönetimi
Kağıt dosyalar arasında kaybolmaya son, her şeyi tek bir güvenli İK portalında bulun. Ayrıca, günlük iş yükünüzü azaltarak insanların kendi kişisel bilgilerini erişmesini ve güncellemesini sağlayın.
Küçük, büyük ve hibrit şirketler için iş rolleri tanımlama olanağıyla sezgisel organizasyon yapısı.
Tüm holding bünyesindeki ülkeler, alt şirketler, takımlar ve yetkili kişiler için sahiplik yapısını belirleme.
Tüm önemli İK belgelerinizi çevrimiçi olarak yayınlayın, takip edin ve güvenli bir şekilde saklayın, böylece tüm politikalarınızı ve prosedürlerinizi kolayca iletişim kurabilirsiniz.
Basit İK görevlerini kolay hale getiren otomatik bildirimler ve iş akışları.
İK self servis yazılımı, çalışanlarınıza kendi zamanlarını, görevlerini ve verilerini yönetme gücü verir. Self servis portalımız sayesinde, çalışanların zamanını tasarruf edin, hataları azaltın ve şirket genelinde İK uyumunu sağlayın.
Basit görev planlama, yöneticileriniz ve çalışanlarınız için bildirimler ve mesaj panoları ile herkesin güncel kalmasını sağlayın.
ÖDEME&BENEFİT
Entegre ödeme ve faydalar yönetimi yazılım araçlarımızla personelinizin ödeme ve fayda bilgilerini kolayca kaydedin, izleyin ve yönetin.
Ödeme ve faydalar yönetimi özelliği, personelinizin ödeme ve ödül verilerini tek bir yerde tam kontrol ve görünürlük sağlar. Ödeme bilgilerini içe aktararak ve iş gücünüz için toplu olarak faydalar atayarak hızlı bir şekilde başlayabilirsiniz; ayrıca bireysel çalışanların bilgilerini gerektiğinde güncelleyebilirsiniz.
İşe Alma & İşe Başlatma
- İşe Alım (ATS)
- İşe Başlatma
- İşten Ayrılma
Heroty ile daha az idari yük altında olan işe alım uzmanları, işe alım sürecine daha fazla odaklanabilirler. Otomatikleştirilmiş yazılım, ilk taramayı kolaylaştırarak bu verimliliğe katkıda bulunur.
Yeni çalışanların işe başlatılması, otomatik bir işe alım süreci sayesinde artık bir yük olmaktan çıkıyor. Şirket kültürünüzü yansıtan bir işe başlatma deneyimi oluşturun ve ilk günden itibaren sorunsuz bir işbirliği sağlayın.
Profesyonel bir işten ayrılma süreciyle olumlu bir imaj bırakın, çalışanlarınızı elçiler haline getirin ve değerli çalışan görüşlerini toplayın.
Maaş Bordrosu
Entegre İK maaş bordrosu yazılımı, süreçleri basitleştirir ve veri doğruluğunu korur.
Natural HR, onboarding'den maaş bordrosuna kadar her şeyi yöneten tek bir sistem sunarak, maaş bordrosu ve çalışan yönetimini sorunsuz hale getirir. Tatil ücreti hesaplama, HMRC formlarını gönderme ve maaş değişikliklerini yönetme gibi görevleri basitleştirir. Zamanında gelen bildirimler, ödeme günleri, son tarihler ve çalışan dönüm noktaları hakkında sizi haberdar eder. Doğru raporlama ile maaşları, primleri ve fazla mesaileri kolayca takip edebilir, özelleştirilebilir raporlar ve panolar oluşturabilirsiniz. Tüm maaş bordrosu ve banka verilerini tek bir güvenli yerde toplayın ve çalışanların bilgilerini güncellemeleri ve şeffaf maaş kayıtlarını görüntülemeleri için self servis araçları kullanarak, hataları minimize edin ve güven oluşturun.
İnsan Analitiği
Tüm çalışan verilerinizi net bir şekilde tek bir yerde tutun. Önceden tanımlanmış geniş bir grafik yelpazesi ile verilerinizi görselleştirerek, objektif verilere dayalı kararlar alın.
İK self servis yazılımı, çalışanlarınıza kendi zamanlarını, görevlerini ve verilerini yönetme gücü verir. Self servis portalımız sayesinde, çalışanların zamanını tasarruf edin, hataları azaltın ve şirket genelinde İK uyumunu sağlayın.
Zaman Yönetimi
- Tatil Planlayıcı
- Yoklama Yönetimi & Hastalık İzni & Geç Kalma
- Takvim
Tatilleri yönetmek Heroty ile hiç bu kadar kolay olmamıştı. Tatil taleplerine saniyeler içinde yanıt vererek ve ekibinize izin günlerinin ve kalan günlerinin net görünümünü sağlayarak değerli zamanınızı kazanın. Kimlerin nerede olduğunu ve ne zaman tatilde olduğunu gösteren kullanışlı bir takvim görünümü ile düzenli kalın ve zorunlu tatilleri kolayca tahsis edin. Hareket halindeyken izin talep etmenin esnekliğinin keyfini çıkarın, kağıt, elektronik tablo veya gecikme olmadan.
Yoklamayı kullanıcı dostu takip sistemimizle yönetin. İzin eklendiğinde kayıtlar otomatik olarak güncellenir, böylece doğru izinler, aylık raporlar ve tatil takvimleri sağlanır. Kimlerin izinli veya eğitimde olduğunu anında görün, yöneticiler ve personel için net bir katılım özet sağlayın ve tüm kayıtları tek bir yerde düzenli tutun.
Takip edilmesi kolay, şeffaf bir pano ile katılım yönetimini sadeleştirin. Tatiller, eğitimler, doğum günleri ve çalışma yıldönümleri gibi önemli etkinlikler için bildirimleri etkinleştirerek düzenli planlama ve işbirliğini sağlayın.
İK Modülleri
- Eğitim
- Varlık
- Gider
- Duyuru
Çalışanlarınızın bilgilerini tek bir yerde topladığınızda, gelişim ihtiyaçlarını belirlemek, eğitim yatırımlarını izlemek ve kaynaklarınızı ve bütçelerinizi nereye odaklayacağınıza karar vermek daha kolay olacaktır.
Belgelerinizi dijitalleştirin ve envanter yönetimini merkezi bir dijital çözümle sadeleştirin. Kullanımı kolay çevrimiçi formlar, varlık paylaşımını ve belge yönetimini kolaylaştırarak hiçbir şeyin kaybolmamasını sağlar ve tüm önemli dosyaların entegre İK portalları aracılığıyla kolayca erişilebilir olmasını sağlar. Envanter kayıtlarını tek bir platformda saklayarak, kullanıcılar verileri kolayca erişebilir ve yönetebilirken, belirli öğeleri veya bilgileri hızla bulmak için hızlı arama ve filtreleme yeteneklerinden yararlanabilir. Dijital sistemler, bilgilerin her zaman güncel ve doğru olmasını sağlar ve standartlaştırılmış şablonlar, tüm kayıtlarda karışıklığı azaltarak netliği artırır.
Heroty'nin kullanımı kolay yazılımı ile gider raporlamayı basitleştirin. Manuel veri girişi ve kağıt fişlere veda ederek, sorunsuz bir dijital çözüme geçin. Çalışanlar, mobil uygulama aracılığıyla fişleri fotoğraflayarak ve dijital kopyaları saniyeler içinde göndererek gider taleplerini kolayca yapabilirler. Kişisel gider kayıtlarının kolayca erişilebilir olması sayesinde çalışanlar daha fazla şeffaflık sağlar, işletmeniz ise verimli ve sorunsuz gider yönetiminden faydalanır.
Hız ve verimlilik için tasarlanmış bir sistemle bilgileri paylaşın ve erişin. Önemli güncellemeleri kuruluşunuz genelinde anında dağıtın, kimlerin okuduğunu takip edin ve tam görünürlük sağlamak için hatırlatıcılar gönderin. Kritik duyurular her zaman ulaşılabilir durumda olup, herkesin bilgilendirildiğini garanti eder. Kaydedilen bilgilere dayalı otomatik doldurma ile özelleştirilebilir şablonlar kullanarak belge oluşturmayı basitleştirin, tutarlı ve profesyonel belgeler hazırlamayı kolaylaştırın. Gerçek zamanlı bildirimlerle güncel kalın ve duyurulara her zaman, her yerde anında erişim sağlayarak, ekibinizin nerede olursa olsun bilgilendirilmiş kalmasını sağlayın.
MOBİL
Telefon uygulamasıyla daha erişilebilir bir insan kaynakları gündemi edinin. Devamsızlık ve zaman takibini mobil telefonunuzdan kolayca halledebilirsiniz.
Uygulama sayesinde gerçek zamanlı güncellemelerle bağlı ve üretken kalın, izin isteğinde bulunun, insan kaynakları belgelerini gönderin veya erişin ve hareket halindeyken insan kaynaklarıyla ilgili görevleri bağımsız olarak tamamlayın. Uygulama, ofis dışında olsanız bile verimli iş yükü yönetimini sağlar. Takvimlere anında erişim, zamanında iletişim ve gelişmiş yanıt verebilirlikle, artan etkileşimi teşvik eder ve hem çalışanlar hem de yöneticiler için sorunsuz, verimli operasyonlar sağlar.
Heroty yönetim danışmanlığı, İK, maaş bordrosu ve iş gücü yönetimi (WFM) operasyonlarınızı, teknoloji ve hizmetlerimiz aracılığıyla, işlem odaklı bir hizmetten değer katan bir iş fonksiyonuna dönüştürmenize destek olacaktır.
Hepimizin bir ekibe ihtiyacı var. İşle ilgili görevlerinizi devralacak İK yönetim hizmetimize güvenin, böylece büyük resme odaklanabilirsiniz.
Güvenebileceğiniz maaş bordrosu. Çalışanlarınızı her zaman zamanında, doğru bir şekilde ödeyin. Herkesin doğru şekilde ödendiğinden emin olan güvenilir bir maaş bordrosu ortağıyla rahatlayın.
Sistem benimsemenin ne kadar önemli olduğunu bildiğimiz için Heroty Akademisi'ni oluşturduk. Ekibinizin sistemi benimsemesine yardımcı olacak isteğe bağlı İK yazılımı eğitimi ile doludur.